Welkom!

Welkom op onze blog!

Vandaag 02/09/09 beginnen we onze eerste I.O.(integrale opdrachten)
Doorheen het hele jaar zullen we deze blog regelmatig aanvullen met foto's, verslagen en voorbeelden van I.O.'s

De blog is gemaakt door de leerlingen van 3 stw (Jens, Sacha, Mohamed, Malik, Nassira en Sherazade) en 4 stw (Bart, Laura, Jessica, Hélène, Morgane en Charles).

Bedankt om onze blog te bezichtigen en tot ziens!!!

woensdag 27 januari 2010

IO Gezond ontbijt: quiz

Verslag door Mohamed Touzani.

Voorbereiding:
Voor de IO gezond ontbijt moesten we een quiz organiseren voor
Het 3 de en het 4 de jaar met de hele klas . Ik zal kort uitleggen hoe we te werk gingen .
1: we zochten informatie over een gezond ontbijt .
2: nadien dachten we na over de vragen die we konden stellen
3:we zetten deze vragen in een powerpoint-presentatie .
4: we nodigden de klassen uit en de leerkrachten uit .
5: ze kwamen naar de quiz.
6: ze hebben veel bijgeleerd.


Ik kwam binnen in de projectiezaal. Mevrouw Vandersmissen was al in de projectiezaal.
Er was geen batterij meer in de afstandsbediening voor de beamer .
Dan ben ik vlug in de onthaal de batterij gaan halen . Als de quiz begon dan moest ik aan elke groep een blad afgeven, dan moest elke groep een naam vinden voor hun groep .
Dan moest ik op de computer zitten. En elke vraag op het grote scherm zetten.
Op het einde van de quiz moest ik alle papieren ophalen en moest ik de quiz verbeteren. Dan heb ik alles opgeteld en ik moest de prijs aan de winaars geven. En als de quiz gedaan was moest ik en de rest van de groep de projectiezaal opruimen. .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten